Słodycze reklamowe najczęściej a właściwie zawsze wykorzystywane są przy kampaniach wyborczych. Szczególnie cukierki reklamowe upodobali sobie kandydaci na prezydentów. To nic dziwnego, że co pięć lat zasypywani jesteśmy na imprezach plenerowych słodyczkami z wizerunkiem konkretnego kandydata na prezydenta. Wbrew pozorom to działa bardzo prosto. Dziecko ciągnie rodzica tam gdzie są cukierki a rodzic wysłuchuje programu wyborczego danego kandydata. Program może się takiemu rodzicowi spodobać albo tez nie. Szansa w każdym bądź razie na to jest.

Firmy reklamujące swoje produkty wolą zamiast cukierków stosować czekoladki reklamowe. Są one co prawda nieco droższe od cukierków ale mają nieco większa powierzchnię na której można umieścić pożądane treści reklamowe. Poza tym przeciwieństwie do samych cukierków mają one płaską powierzchnię dzięki czemu terać reklamowa jest czytelna i zrozumiała ( przynajmniej do momentu usunięcia opakowania, ale zawsze można zamówić czekoladki z napisem nazwy firmy 🙂 ).

1 komentarz

  1. mało kto zastanawia się nad kwestią recykling opakowań jednorazowych, kosmetycznych plastikowych. np takie opakowania spożywcze lądują w koszu praktycznie w 99%, mało kto kiedykolwiek segreguje takie opakowania, a przecież w większości przypadków śa tom opakowania plastikowe które rozkładają sie kilkaset lat

You must be logged in to leave a reply.