Nie wynaleziono jak dotychczas, urządzenia wolnego od wad i usterek, zarówno tych fabrycznych bo takie też się zdarzają, ale też tych powstałych w wyniku nieodpowiedniego użytkowania sprzętu. Opuszczając sklep komputerowy z zakupionym sprzętem otrzymujemy wraz ze szczegółową instrukcją obsługi od producenta także kartę gwarancyjną. Usterki następują najczęściej krotko po zakupie bądź też gdy sprzęt liczy już sobie długi czas eksploatowania. Wiadomo, że rzadziej naprawy wymagają monitory lcd, urządzenia sterujące i telekomunikacyjne, zupełnie odwrotnie do komputerów. Jeśli sprzęt jest nadal na gwarancji kłopot z głowy, natomiast gdy jej czas minie musimy radzić sobie na własną rękę i dzięki zasobności własnej kieszeni. Przy niektórych rodzajach sprzętu pozyskanie części zamiennych bywa problematyczne by odpowiedniki godnie zastąpiły fabryczny oryginał. Krążą również mity, które dotyczą komputerów przenośnych jak notebooki, by niektóre fabrycznie dopuszczane do sklepu serie miały być uszkodzone.

1 komentarz

  1. długo szukałem firmy zajmującej się obsługą informatyczną firm, ciężka sprawa z zanlezieniem solidnej firmy. wiele firm na rynku zarudnia młodych studentów bez doświadczenia, często naprawy prowadzone przez takich uczniów narażają firmy na olbrzymie szkody

You must be logged in to leave a reply.